Nog eventjes en dan gaat het gebeuren! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu Nog eventjes en dan gaat het gebeuren! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu

Nog eventjes en dan gaat het gebeuren!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

08 December 2008 | Nederland, Breda

Na heel wat jaartjes gezwoegd en gezweet te hebben, na het machtig maken van de ene stof na de andere, na het intensief bestuderen van tientallen tentamens en na het schrijven van mijn meesterwerk komt er nu dan echt een einde aan mijn studentenleventje. Al met al heb ik hier een super leuke herinnering aan over gehouden. Maar het is tijd om weer verder te gaan en ik begin mijn nieuwe hoofdstuk in het zonnige, natuurrijke, ruige en avontuurlijke NIEUW ZEELAND!!!

Ondanks dat ik jullie onwijs ga missen, kijk ik er wel naar uit om eens lekker uit te rusten, te genieten van die prachtige natuur en een bezoekje te brengen aan mijn familieleden die inmiddels alweer ruim twee jaar in NZ vertoeven.

Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen en een super, gezond en liefdevol 2009 toe!! En tot in het nieuwe jaar!

Liefs Elle

  • 08 December 2008 - 21:31

    Krista:

    Hey Elle! Leuk dat wij je nu kunnen gaan volgen! We zullen je wel gaan missen hoor en ik vooral als één van de laatste overblijvers op de uni. Het was ontzettend leuk om bij je afstuderen te zijn ook al was het naborrelen maar kort. Je hebt je vakantie meer dan verdiend en ik wens je een hele goede reis toe en ik ga je zeker volgen en je op de hoogte houden als mijn afstudeerdatum in zicht komt. Jij ook alvast hele fijne feestdagen maar dat gaat wel lukken met een warme kerst denk ik zo ;-). Liefs Kris

  • 08 December 2008 - 21:52

    Rosanne:

    Elle!! Whoooeehooo, nog éven en je gaat je grote avontuur tegemoet!!! Ontzettend stoer en gaaf dat je dit gaat ondernemen, ben stiekemweg wel een tikkeltje (oke, een grote tikkel dan;) jaloers op je! En natuurlijk ga ik al je verhalen volgen!! Dikke kus, Roos

  • 08 December 2008 - 21:57

    Ilona:

    Hey Elle! Spannenddddd... het is bijna zover! Lekker dat je eerst ff je familie gaat opzoeken en de feestdagen bij hen vertoefd! En daarna echt alleen de wijde wereld in! Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en tot het volgende berichtje!!! Liefs, Ilona

  • 09 December 2008 - 06:50

    Chantal:

    ha die Elle, spannend zeg!! Hoop dat je er veel plezier aan beleefd! Ik volg je via de site, leuk!! Ben heel erg benieuwd. Je hebt deze vakantie zeker verdiend. Alvast fijne feestdagen. Kuskus Chantal

  • 09 December 2008 - 07:30

    Suzanne:

    IK WIL MEE!!! het is daar geweldig!!!! Je gaat het superleuk daar krijgen!!! Laat je wel genoeg berichtjes en foto's achter zodat ik weer mee kan genieten.... Ik volg je op de voet!! Veel plezier Lieve Elle!! En tot vrijdag nog ff... Liefs Suzie

  • 09 December 2008 - 08:36

    Sabine:

    Hey meis,

    Ik wens jou heel veel plezier!! Jammer dat ik je niet meer heb gezien voordat je weg gaat.

    Hoe lang blijf je in NZ?

    Alvast fijne feestdagen toegewenst en een knal 2009!

    Dikke kus

  • 09 December 2008 - 08:53

    Marije:

    Hi Elle,

    We gaan je bij Net Catch wel missen hoor! We gaan je volgen op deze site. Aangezien ik begin dit jaar naar NZ en AUS ben geweest weet ik hoe geweldig het is en hoe gaaf je het gaat hebben. We zijn wel een beetje jaloers hoor.

    Geniet ervan!

    Veel liefs van je Net Catch collega's

  • 09 December 2008 - 09:57

    Jasperius:

    hey ellen, je zit nu naast me dus de nieuwe media hebben echt ons communicatiepatroon verstoord...

    ik wens je super veel lol toe en gooi af en toe wat leuke foto's online!!!!

    greeeettzzz jasper

  • 09 December 2008 - 10:54

    Rieky En Domien Schoenmakers:

    Haai, Master!

    Nog even stressen pakken, regelen en dan?
    vrijdag een hele goede reis, helaas kan ik je niet uit zwaaien!
    Maar ik zie je snel aan de andere kant of the world!
    Liefs Pa en max.

  • 09 December 2008 - 10:58

    Michelle:

    Hai Ellen,

    je bent nog niet weg en kijk nou naar de reacties!

    Leuk joh, heel veel plezier en dans en speel het dak eraf!
    x

  • 09 December 2008 - 13:08

    Gerrie Schoenmakers:

    Hoi nichtje,
    heel veel plezier en geniet ervan...doe ik ook!!! Groetjes tante Gerrie

  • 09 December 2008 - 13:22

    Eva:

    he lieve sgat
    ik wens je super veel plezier in nz, geniet ervan je heb er kei hard voor gewerkt en het dik verdient geniet
    laat nog ff weten welke datum je trug komt... dan sta ik met je lover samen op schiphol om jou te ontvangen

    dikke kusss

  • 09 December 2008 - 14:46

    Wil:

    he die sjaan
    hoezo zwoegen
    wij wensen je een behouden vaart
    en veel succes
    doe geen dingen die ik ook niet zou doen
    de kleine raafjes
    doe doei

  • 09 December 2008 - 15:52

    Ellen:

    Hoi Elle,
    Een hele mooie,avontuurlijke,leerzame,een te gekke reis.
    geniet ervan, je hebt het verdiend.

  • 09 December 2008 - 18:43

    Jeanine:

    Hey meis!!!

    Heeeeel veel plezier op je welverdiende reis!! Geniet ervan, rust lekker uit en neem veel in je op! Voor je het weet sta je alweer met mij in de kroeg een wijntje te drinken ;-)

    Denk een beetje aan ons, en ook alvast hele fijne feestdagen gewenst! We gaan je op de voet volgen!

    Hele dikke kus!!!!

  • 09 December 2008 - 19:27

    Femke:

    Hey meis,

    Super dat je naar Nieuw Zeeland gaat. Heb je wel verdiend na al dat harde werken! Ik denk dat we elkaar helaas net mis gaan lopen dus een biertje in Breda moeten we nog even uitstellen. Heel veel plezier, geniet ervan en ik ga je verhalen volgen!

    Kus Femke

  • 10 December 2008 - 14:44

    Bas:

    Hey mupske,

    Het gaat wel stilletjes worden hier zonder jou..
    Mis je nu al een beetje.. :( Maar je gaat daar vast heel veel leuke dingen beleven en vrijdag gaan we er een leuk dagje van maken he :)

    Kus

  • 12 December 2008 - 00:04

    De Geijntjes:

    Hee lieve Elle. Heb je nog genoten van de boerenkool met worst???
    Vanuit de rimboe(jij weet al hoe het is) van Oisterwijk willen we jou een hele goede reis wensen en heel veel plezier in de maanden dat je daar rondtrekt. Geniet vooral van alles want zoiets komt niet zo snel meer op je pad.
    Weet, wat er ook gebeurd dat die twee oudjes ontzettend veel van je houden. Fijne feestdagen met je ouders en verdere familie daar en vergeet niet om te genieten.
    Dikke kus van Jopio en Loesje.

  • 12 December 2008 - 14:49

    Suzanne :

    VANDAAG !!!! ik kon het niet laten.... hihi Tot straks nog!! Liefs Suzie

  • 12 December 2008 - 22:08

    Suzanne:

    ....Nu ben je echt weg, snik snik.... We gaan na je reis weer lekker verder ouwehoeren waar we op Schiphol zijn gebleven he!!! Geniet ervan Meis! Liefs Suzie

  • 12 December 2008 - 22:57

    Bas:

    Hey mupske,

    T was wel ff sl(n)ikken hoor net.. hoop dat je strakjes kan slapen en dat je lekker uitgerust aankomt daar in t zonnige en warme new zealand. Ga je missen..
    :(

    liefs X

  • 13 December 2008 - 14:43

    Martijn V H:

    Heej Elle,

    Heel veel plezier daar!

    groet,

    Martijn

  • 13 December 2008 - 17:02

    Wil V Sommeren:

    Elle ook wij volgen je op de voet geniet er van liefs uit boven-eind

  • 13 December 2008 - 17:35

    Marina:

    Hey El!

    Al goed aangekomen? Alle bagage de reis ook overleefd? Geniet van het avontuur en groetjes aan de fam!

    XM

  • 13 December 2008 - 18:23

    Roy:

    Hey zuster!
    Ben je al aangekomen en pap en mam al gevonden?
    Hou ons op de hoogte!
    Groeten uit Oafere

  • 13 December 2008 - 23:30

    De Geijntjes:

    Hee ons lieveke, heb je een goede reis gehad en alweer leuke contacten gemaakt tijdens de reis?
    We horen het allemaal nog wel, want ik weet zeker dat je ons op de hoogte houdt. Dikke kus uit een koud Oisterwijk van Jopio en Loesje.
    Love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Backpacken 'Down Under'

Recente Reisverslagen:

19 April 2009

Home sweet home

15 April 2009

De laatste weken!

02 April 2009

East coast!!

18 Maart 2009

SURPRISE!!

01 Maart 2009

Van de Kiwi's en de Maori's naar de Aboriginals!!
Elle

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 42018

Voorgaande reizen:

01 November 2019 - 06 November 2019

New York Marathon - 2019

29 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Roadtrip West Canada

13 December 2018 - 13 Januari 2019

Patagonië - Paradijs voor natuurliefhebbers

31 Oktober 2017 - 23 November 2017

Myanmar

25 November 2016 - 10 December 2016

Mongolië

20 Augustus 2016 - 14 September 2016

Zuid-Afrika

08 December 2015 - 29 December 2015

Cuba

13 September 2014 - 01 Oktober 2014

Going USA

19 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Dubai

12 Mei 2012 - 11 Juni 2012

Thailand

20 November 2010 - 05 December 2010

Kenia

12 December 2008 - 16 April 2009

Backpacken 'Down Under'

Landen bezocht: