Going up North (first try) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu Going up North (first try) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu

Going up North (first try)

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

19 December 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo naar een aantal dagen bij mijn familie geweest te zijn en tijd doorgebracht te hebben met deze nieuwe kiwi’s kwam de dag om afscheid te nemen. Dus donderdagochtend gingen we (papa, mama en ik) de trip door NZ voortzetten naar het noorden. Het bovenste stukje van het Noordereiland vergezel ik mijn ouders nog even en kan ik nog even genieten van hun gezelligheid. Met vol goede moed gingen we op pad maar we hadden toch, bleek achteraf, iets te vooruitstrevende doelen want met onze ‘Van’ van mijn oom kwamen we niet zo ver. Ieder uur moest hij gevoed worden met water omdat onze cabrio in de hete zon weer heet gelopen was. Al met al toch een leuke dag gehad en een mooi natuurreservaat aangedaan waar ze 1 van de grootste bomen hadden. Maar aan het einde van de dag stonden we toch weer op de stoep bij de familie Melis. De volgende dagen in de buurt van Clevedon gebleven en wat plaatsjes aangedaan waaronder Auckland en de hotspotst bezichtigd. En wederom genoten van de gezelligheid en gastvrijjheid van de Melisjes. Morgenochtend gaan we een tweede poging wagen om het Noorden aan te doen met de gemaakte 'van'.

Ellen: Ik had inderdaad een DROOMVLUCHT gehad en leek in de verste verte niet op een rondje in een wilde achtbaan. Ennuh… we kwamen hier twee paar grote molshopen tegen, we dachten gelijk aan jullie.

Monique: Uiteraard ben je altijd welkom in het hele indrukwekkend en geweldige Nieuw Zeeland.

Een zonnige en warme groet uit Nieuw Zeeland.

• 19 December 2008 - 10:21

De Vaantjes:

Ha vrije vogel, leuk om je weer even te zien, al is het op foto's. Het is daar zo te zien schitterend. Het is dat ik niet in zo'n grote vogel stap, anders ging ik ook een keertje.
    Maar ik wacht wel op jullie foto's en de uitleg erbij, kom ik ook veel te weten.

Liefs van ons

• 19 December 2008 - 11:52

Jeanine:

Lieve Elle!

Ziet er goed uit allemaal!
    Geniet er maar lekker van en hele fijne feestdagen gewenst!

Dikke kus!!!

• 19 December 2008 - 12:42

Heey Elle:

Kauri Forest is mooi he! Wacht totdat je de rest ziet.. I love Auckland City, mooi uitzicht he op de Skytower?! Is ie weer mooi rood met groen?? Na de kerst is hij weer gewoon wit verlicht.... Erg mooi hoor!! Toevallig al een brievenbus gezien? hihi Heel veel plezier meissie! Liefs Suzie

• 19 December 2008 - 14:27

Wil:

Zo Elle mooi berichtje,en de oudjes bij de boom let nog goed op deze twee Elle jou boks is gemakt kunde an as ge trug zet. liefs uit Boven-eind.

• 20 December 2008 - 12:47

Ellen:

Lisa en Rose zijn inderdaad mooie tieners geworden. Ik ken ze alleen nog als basisschoolkids.
    Maar wie zijn die twee kabouters bij de boom of zijn het echte Trollen. Hé Elle nog veel plezier.

• 22 December 2008 - 20:01

Bush-bush Tamtam.:

Hee ons Elleke.
    Leuke foto's joh en zo reizen we stukje bij beetje mooi met mee.
    Hoe is 't met je dagboek?ben je al begonnen of heb je geen tijd om te schrijven? Besef dat het wel heel leuk is om later alles nog eens terug te lezen.
    Dikke kus van Jopio en Loesje.

• 24 December 2008 - 12:38

Monique :

Heej lieve Elluh!!!
    Zou zo graag komen...ben wel toe aan vakantie eerlijk gezegd,tis zooo druk op het werk!!!
    Maar geniet wel van je verhalen!!!Alvast hele fijne feestdagen!!!

Kus