New Zealand here I am!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu New Zealand here I am!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elle Schoenmakers - WaarBenJij.nu

New Zealand here I am!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

14 December 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Oke naar een zwaar afscheid, 24 uur vliegen, 3 uur ronddwalen op Korea Airport, stijve benen en slaapgebrek heb ik nu voorlopig toch echt de Nederlanders omgeruild voor de Maori’s en de Kiwi’s. Ook de vertrouwde euro’s zijn vervangen door Nieuw Zeelandse dollars. En mijn redelijk stabiele leventje wordt nu ineens een groot avontuur.
Maar na een lange dag in het vliegtuig gezeten te hebben werd ik al warm onthaald op Auckland Airport. De bagage heeft het inderdaad allemaal overleefd Marina, al die 16 kilo ja. Maar het duurde wel even dat ik en mijn backpack de luchthaven uit waren. Want ik ben wel echt 6 keer gecontroleerd. Ik begon me al echt een crimineel te voelen, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik in een veilig land terecht gekomen ben. Daarna met een rammelbak de rimboe in, en het is hier echt een geweldig mooi heuvellandschap. Gelukkig dat mijn oom na ruim 2 jaar toch al een beetje gewend is geraakt aan de heuvels en het links rijden want we zweefden door de bochten heen. Ik had bijna geen tijd om te genieten van het fantastische uitzicht maar daar krijg ik vast nog wel tijd voor. Voor de foto’s moeten jullie toch nog even geduld hebben want volgens mij zijn er nog meer mensen die even hun mail willen checken. Maar al met al ben ik goed aangekomen en het is echt weer super om mijn familie na jaren weer eens te zien. Nichtjes en neefjes weer flink gegroeid en tante Marieke nog steeds een jonge blom.

Een zonnige groet vanuit Nieuw Zeeland.

  • 14 December 2008 - 09:12

    Suzanne:

    JE BENT ER!!!!!! liefs Suzie

  • 14 December 2008 - 09:19

    Bas:

    Hey, wat leuk om te lezen! Wilde je net een mailtje sturen. Ben nu wel benieuwd naar hoe t er daar uitziet.. Veel plezier! liefs x

  • 14 December 2008 - 09:35

    Jory:

    Hey Elle!

    Fijn om te horen dat je helemaal goed bent aangekomen! Ik ben stiekem best een beetje jaloers ;-) Geniet ervan!!

    Liefs Jory

  • 14 December 2008 - 10:32

    Joyce:

    Hey Elle!

    Gelukkig ben je goed aangekomen :D Echt super dat je in Nieuw Zeeland bent! Ben benieuwd naar je foto's en je andere avonturen! Veel plezier en tot je volgende verhaaltje.

    xxx Joyce vanuit het koude Breda ;)

  • 14 December 2008 - 12:47

    Chantal:

    Wow, Elle, dat ziet er al veelbelovend uit, die foto's. Ik ben jaloers joh!! Fijn dat je goed aangekomen bent, geniet ervan meis!! Wacht weer op je volgende verhaal...

  • 14 December 2008 - 12:47

    Monique:

    Heej Elluh!!

    Ben blij dat je goed aangekomen bent!!!Nu kan het avontuur helemaal beginnen;)!!!
    Kan niet wachten om je nieuwe verhaal te lezen:P!!!Misschien moet ik toch maar een paar weekjes komen, hahaha!!!

    Liefs X
    Moniqueje

  • 14 December 2008 - 19:21

    De Vaantjes:

    Hoi die Elle,

    Jij ligt nog lekker te pitten neem ik aan.
    Maar als jij opstaat ben ik weer weg.
    Blij dat je veilig bij je fam. bent.
    Prettige vakantie en geniet ervan.
    Doe iedereen dt groetjes van ons.

  • 14 December 2008 - 19:54

    Michelle:

    hai elle,

    zoooo nu lekker genieten geblazen! heel veel fun!

  • 14 December 2008 - 20:00

    Ellen:

    Hé naamgenoot,
    Gelukkig dat je ook veilig bent geland.Heb je ook van een gratis achtbaan ritje kunnen genieten? Nee hé, jij had natuurlijk een DROOMVLUCHT.
    Ik liep vanmorgen buiten en zag opeens 3 paar schoenen de grond uitsteken. Dat zijn jullie zeker.Zo kunnen we jullie natuurlijk ook volgen. Hé meid, geniet van je vakantie.
    We blijven je spoor volgen.

  • 15 December 2008 - 21:49

    Bush-bush:

    Hee ons nichie, gelukkig zeg dat het allemaal goed gegaan is en dat je op wat uitzonderingen na een goed reis hebt gehad.
    Het leven kan ook niet altijd van een lije dakkie gaan hé. Maar nou ben je waar je naar toe wilde en nou gewoon genieten. De blik op oneindig, maar het verstand niet helemaal op 0 hé?
    Dikke kus van Jopio en Loesje.

  • 17 December 2008 - 00:24

    De Geijntjes:

    Hee moppie, wat heb je al leuke foto's geplaatst zeg. Een nichtje lijkt sprekend op Marina. Geniet van alles wat je overkomt hé.
    Love you, dikke kus.

  • 17 December 2008 - 06:49

    Peter En Marianne:

    Hoi Elle, na 10 uur oponthoud op Schiphol zijn we ook eindelijk in Auckland gearriveerd. Moesten vandaag wel even wennen (jetlag). We hebben Auckland al een beetje bekeken en zijn de sky tower op geweest, maar zijn er niet vanaf gesprongen. morgen halen we de camper op.

    groetjes Peter en marianne

    www.petermarianne.waarbenjij.nu

  • 17 December 2008 - 11:10

    Ellen:

    Hey lieve El!!

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad! Ik ben echt zo jalours en kan niet wachten om zelf ook weer terug te gaan :(

    Geniet er maar van en kijk uit naar al je verhalen en belevenissen!

    Kun El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Backpacken 'Down Under'

Recente Reisverslagen:

19 April 2009

Home sweet home

15 April 2009

De laatste weken!

02 April 2009

East coast!!

18 Maart 2009

SURPRISE!!

01 Maart 2009

Van de Kiwi's en de Maori's naar de Aboriginals!!
Elle

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 42158

Voorgaande reizen:

01 November 2019 - 06 November 2019

New York Marathon - 2019

29 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Roadtrip West Canada

13 December 2018 - 13 Januari 2019

Patagonië - Paradijs voor natuurliefhebbers

31 Oktober 2017 - 23 November 2017

Myanmar

25 November 2016 - 10 December 2016

Mongolië

20 Augustus 2016 - 14 September 2016

Zuid-Afrika

08 December 2015 - 29 December 2015

Cuba

13 September 2014 - 01 Oktober 2014

Going USA

19 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Dubai

12 Mei 2012 - 11 Juni 2012

Thailand

20 November 2010 - 05 December 2010

Kenia

12 December 2008 - 16 April 2009

Backpacken 'Down Under'

Landen bezocht: